tisdag 12 oktober 2010

Nä, nu vet jag nästan inte vart jag ska börja...
Är i San Francisco sedan några dagar. Jobbresa. Vi är på en jättelik konferens med 15000 personer från hela världen. Fast vi åkte lite tidigare för att hinna acklmatiera oss lite. 57 svenskar är här...

San Francisco har hittills varit; shopping, hyra bil och köra i bergen kring Napa. OBS! S kurvor är ingenting jämfört med vad vi upplevde på den resan - ZSC och ibland & kurvor säger allt om dessa vägar... Men vackert! Och "världens godaste hamburgare" har vi ätit i Napa - enligt deras egen utsaga...

Från detta till att få skaka hand med Brett Michaels... Ni har väl för fasen inte glömt denna 80 tals ikon - still going strong förresten... För er som inte får ihop hjärncellerna så säger jag bara - POISON. Hans autograf finns numera i min ägo. Och jo, han är fortfarande riktigt fräsch (haha).

Vidare till en 9 rätters japansk middag. Maten slutade aldrig komma in! Jag är så mätt att jag blev tvungen att knäppa upp byxorna!! SANT!
Sedan slutade vi i en bar som var uppbyggd av öltunnor... Staket, lampor, bord... allt bestod av spjälorna i tunnorna. Ni kan tänka er att det doftade syrigt av malt därinne...

Nu har vi tre dagar kvar... sedan bär det av till min goa vän Birgitta som bor i LA... Det blir en helt annan berättelse misstänker jag...

Jag njuter som ni hör... Saknar dock några viktiga personer i mitt liv här. Önskar jag fick dela med mig av allt detta. DÅ hade allt varit 100%.

Howdy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar